סדנאות ממוקדות בהתאמה אישית

בעידן שלנו, פיתוח הארגון והעובדים זה must. אבל, איך פותרים את הדילמה כאשר מצד אחד, חשוב לנו מאוד להעשיר ולפתח את העובדים ואת הארגון כולו, להעניק ידע, כלים ואפשרויות צמיחה והתפתחות ומצד השני יש לנו תקציב מצומצם שלא מאפשר תהליכים ארוכים ומעמיקים.

מה עושים? מבחינתנו זה פשוט! בונים תכנית ממוקדת ובוחרים סדנאות ידע, תוכן ותהליך בתחומים בהם רוצים להעשיר ולפתח את העובדים והמנהלים. מספר המפגשים ותוכנם יותאמו בדיוק למידות שלכם (:

בסדנה עד 20 משתתפים.

משך סדנה 3 שעות.

*ניתן להפוך כל נושא להרצאה, משך עד שעה וחצי, לקהל רחב.

שפע הסדנאות שלנו מפורטות למטה:

הסדנאות שלנו

עבד של הזמן

זמן הוא המשאב היקר ביותר. הזמן מחולק לכולנו במידה שווה אך, היכולות והמיומנויות לניצול זמן אפקטיבי משתנות מאדם לאדם – ניהול זמן הוא חלק מאומנות הניהול

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ קבלת כלים אפקטיביים ועקרונות ניהוליים לארגון נכון של הזמן

דייט עם העובד

קרה לכם שעובד שמאוד הערכתם הרגיש לא מוערך? הגיע הזמן לטפל במערכת היחסים שלכם. שיחות אישיות ומשוב הם כלים ניהוליים פשוטים ליישום שגם אותם צריך ליישם באפקטיביות

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ עקרונות מנחים ליצירת שיחה אישית אפקטיבית
+ כלים להעברת משוב מעצים ומתגמל
+ הטמעת תרבות של דיאלוג בין מנהלים לעובדים

העובד מחפש משמעות

זה נכון שאתם הארגון הכי טוב שיש, אבל מה לעשות שלפעמים גם העובדים שלכם צריכים זריקת מוטיבציה. מוטיבציה היא מצרך יקר בימינו ולנו יש המון כלים חדשניים ועדכניים ליצירת סביבת עבודה מלאה במוטיבציה

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ הכרות עם גורמי המוטיבציה של עובדיהם
+ כלים ליצירת מוטיבציה ושמירתה לאורך זמן
+ כלים לשימור עובדים

להתווכח נכון

מידי פעם יש קצר בתקשורת ולפעמים מגיע גם משבר. אתם לא רוצים להתלונן ולמלמל לעצמכם. אתם רוצים לנהל

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ הכרות עם סגנונות לניהול קונפליקטים שונים
+ כלים לניהול מיטבי של קונפליקטים
+ התנסות מונחת של קונפליקטים בתקשורת בין אישית מחיי העבודה

להרכיב עדשות ורודות

החיים יפים עם משקפיים ורודות, אבל לפעמים אנחנו לא מצליחים למצוא אותן. לכן, עדיף לא להסתמך עליהן, ופשוט לפתח את שריר החשיבה החיובית

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ הכרות עם עולם הפסיכולוגיה החיובית
+ כלים לפיתוח חשיבה חיובית
+ כלים ליצירת סביבת עבודה בריאה ויעילה

קפה דילמה

ידע הוא כוח מחזק ומרומם. אז למה לא לחלוק בו בעצם? בקפה דילמה נערוך מפגשי למידת קולגות מעצימים, ונאפשר קרקע פורייה לשיתוף ולתקשורת פתוחה וישירה

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ קבלת כלים יישומיים להרחבת נקודות המבט האישיות ודרכי התמודדות שונות
+ היכרות מעמיקה עם הארגון וחיזוק החיבור לערכיו
+ הפרייה מונחית ולמידה הדדית מובנית

מנהל כמנטור

הדרך לאוצר

איך מייצרים רווחה כלכלית לאורך זמן? מגדילים את כמות הלקוחות האיכותיים – נלמד לקרוא את המפה, להבין אל מי אנחנו רוצים ויכולים להגיע

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ פיתוח מיומנויות להרחבת כמות הלקוחות הטובים לנו

הקול הוא הכל

לשדרני הרדיו יש יכולת מיוחדת ללכוד אותנו ברגע. אבל יש שם הרבה מעבר לקול יפה ועמוק. אז מה הם עושים בדיוק, מה אפשר ללמוד מזה ואיך להפוך חוויות שירות ומכירה סבירות לחוויות יוצאות דופן?

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ יצירת השפעה באמצעות תוכן וטונציה
+ מיומנויות מכירה טלפוניות

מכירה כהשפעה

תהליך מכירה יכול להידמות למלחמת התשה. אז איך מצליחים להפוך את תהליך המכירה לתהליך מעצים של השפעה במקום תחושת מועקה?

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ כלים ליצירת השפעה על אחרים
+ הכרת מיומנויות מכירה מעולות

המאסטר לכל הדלתות

בתחום המכירות, הדרך לליבו של הלקוח רצופה במחסומים, חומות ושאר התנגדויות. מה עושים במצב כזה ואיך הופכים דלת סגורה לשער פתוח לרווחה?

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ כלים יישומיים וטכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוחות, פנים מול פנים ובטלפון

ניהול על חבל דק

בתקופות של שינוי, במצבים של אי ודאות ברגעים שצריך להשפיע ולקחת החלטה. החיים הארגוניים שלנו מורכבים מאלפי רגעים שכאלה שבהם צריך כלים והכוונה כדי לעשות את זה נכון

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ הכרת דפוסים וכלים בקבלת החלטות
+ הבנת הלוגיקה של מצבי אי וודאות

אני, אתה והוא – שונים

לפעמים, לדעת עברית זה פשוט לא מספיק, ולצערנו – לקרוא מחשבות לא ממש בא בחשבון. אז מה אפשר לעשות כשאנחנו פשוט לא מצליחים לתקשר עם האדם שמולנו בצורה מועילה ואיכותית?

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ הכרת סגנונות התקשורת שלנו ושל אחרים
+ כלים לעבודה עם כל סגנון תקשורת לייעול ושיפור התקשורת, השירות וההשפעה שלנו על אחרים.

זה לא משרת, זה נותן שרות

הלקוח תמיד צודק? יכול להיות, אבל זה לא אומר שאנשי השירות הם משרתים. אפשר לדרוש כבוד, ואפשר לדעת לעשות את זה נכון

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ קבלת כלים ליישום תקשורת אסרטיבית
+ טיפול בקצרים בתקשורת בעת מתן שירות ובהעצמת עבודת השירות

לסחוב בכייף

על גבם של אנשי השירות והמכירות ישנה משקולת בלתי נראית, אז מה הפלא שהם שחוקים ומתוחים? ומזווית אחרת, אולי זה בכלל תיק מסע של הזדמנויות ולמידה. אז מה נכון? זה הכל עניין של תפיסה

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ למידת טכניקות להפחתת לחץ ושחיקה בעבודה
+ כלים ליצירת סביבה ארגונית חיובית

Brand Me

מנהל טוב עומד בציפיות וביעדים, אבל טאלנט ניהולי עולה מעל כולם. איך הם עושים את זה? כריזמה זה שם המשחק, אבל היא ממש לא חייבת להיות מולדת…

במפגש החוויתי נעסוק ב:
+ יצירת רושם ומיתוג עצמי יחד עם תחושת מסוגלות
+ למידה על שפת גוף, הופעה ולבוש בעזרת יועצת ארגונית וסטייליסטית או צלמת

טעם של עוד

רוצים להתקדם?
לחצו כאן
שינוי גודל גופנים