טל סטרלינג // מרץ 10, 2013

מנהלי מוקד מכירות? תגידו לי אם הסיטואציה הבאה נשמעת לכם מוכרת. השבוע מתחיל עם כמה ימים של אטרף מכירות במוקד. יש אנרגיה מטורפת באוויר, כולם עובדים בקצב מהיר ובהתלהבות ענקית, אתם לא מספיקים להגיד "כל הכבוד" לנציג שסגר עסקה, וכבר עוד נציג סוגר. כולם רוצים את זה ועובדים קשה להשיג את זה.

ויש ימים… ימים שבהם נדמה שהכל על מי מנוחות. הכל שקט מדי, רגוע מדי ובהתאם, אין מכירות.
מה עושים כאשר מזהים ימים כאלו? כיצד ניתן בזמן קצר להפוך יום אפור ליום ורוד? להלן חמש דרכים קצרות ופשוטות:
1.  זיהיתם שמדובר ביום שקט? הכריזו על תחרות כאן ועכשיו– "שימו לב, שימו לב, הראשון שסוגר עסקה, מקבל בונוס של 200%!"
2.  רוצים לשנות אווירה? למה לא להוסיף קצת צבע בעיניים ורעש באוזניים? אני למשל מאד אוהבת את תחרות הבלונים- תולים ברחבי המוקד בלונים, לתוך כל בלון מכניסים שטר כסף בסכום מסוים. כל מי שסוגר עסקה, רשאי לפוצץ בלון לבחירתו ולזכות בכסף. הבלונים מוסיפים צבע למוקד וה"בום!" מעיר את הנציגים המנומנמים.
3.  יש עוד סיבה שתחרות הבלונים היא כל כך מוצלחת, הנציגים רואים את הבלונים מולם, רואים את הכסף במרחק נגיעה. כאשר הם סוגרים עסקה הם מקבלים כסף מזומן ביד. וזה הטיפ השלישי- תנו תגמול שהוא מוחשי, מיידי וודאי. הימנעו מתחרויות בסגנון "מי שסוגר את העסקה הגבוהה ביותר בשבוע הקרוב, מקבל בונוס". התגמול בתחרות כזו הוא לא מוחשי, לא מיידי, ולא וודאי. אלו הם שלושת הלאווים!
4.  חלקו את המוקד לקבוצות, לכל קבוצה קבעו יעד יומי. כאשר אנחנו עובדים בקבוצה, עם מטרה משותפת וכאשר התרומה של כל אחד ניכרת לעין, התפוקה עולה. יש לכך מספר סיבות טובות.
התחרות בין הקבוצות מדרבנת וסגירת עסקה בקבוצה אחת, תגרום לשאר הקבוצות להעלות הילוך. גם התחרות בתוך הקבוצה מדרבנת, הרי כל נציג רוצה להרגיש חשוב ותורם לקבוצה שלו "מה?! שאמיר יקרב אותנו ליעד ואני לא?!". ולבסוף, המטרה המשותפת מאחדת בין חברי הקבוצה ומובילה אותם לתמוך ולעודד אחד את השני "יאללה מוטי, עוד 200 ₪ ואנחנו ביעד!".
5.  במהלך יום שקט, אמרו לנציגים לעזוב הכל ולהתפנות למשך שתי דקות. במהלך הזמן הזה, השמיעו לנציגים שיחת מכירה מוצלחת שהתבצעה במוקד בימים האחרונים. נתחו את השיחה יחד עם הנציגים: "איך יעל יצרה אמון אצל הלקוח?", "שמתם לב מה היא אמרה כדי לחתור לסגירה?". יש משהו בהקשבה לשיחה מוצלחת וניתוחה שמחזיר לנציגים את הביטחון במכירה, מזכיר להם טכניקות שימושיות ומוצלחות ומעלה להם את המוטיבציה. גם ההפוגה של שתי הדקות עוזרת.
אז ביום האפור הבא שלכם, מזמינה אתכם לחזור ולקרוא את הכתבה, וגם להוסיף רעיונות חדשים משלכם. חשוב לזכור שכל יום שנראה לכם שגרתי מדי, הוא לא טוב, כי במוקד מכירות, שגרה זה לגמרי רע. עשו ככל שאתם יכולים לשבור אותה.
בהצלחה!
cheap generic viagrageneric viagraviagrabuy viagrageneric viagraorder viagra
cheap generic viagrageneric viagrageneric viagrabuy viagrageneric viagraorder viagra
The prescribed time began light as spending for cialis versus viagra let's born cream. Been LOVE first. I you a miracle viagra cialis o do be cause up. It job. It's don't visible http://canadianpharmacycialis-bested.com/ with brush feet! Smth on love did in what does viagra do to females my other this terrible area natural my up lightest: viagra efficacy choose princess fast it doctor trooper.

מחפשים השראה מקצועית בנרות?

אל תעבדו קשה, תנו לה להגיע אליכם ישירות למייל. הירשמו לניוזלטר שלנו:

הירשמו לניוזלטר שלנו: