הבלוג

OKR ל- HR? בוודאי! הסיפור של GETT

OKR היא שיטת הצבת יעדים ומדידתם כנגזרת של האסטרטגיה הארגונית. באופן זה פעילות הארגון כולו ממוקדת במימוש מטרות החברה. השיטה מתאימה עצמה לצרכיו הספציפיים של כל ארגון ומביאה עמה יתרונות רבים כגון: מחוברות עובדים, מימוש יעדים שאפתניים, חיבור בין ממשקים, שקיפות ועוד. פעמים רבות כשמדברים על OKR, יעדים ומדידת פעילות ארגונית, נתקלים באתגר- איך אפשר […]

להמשך קריאה »

מנהלים מהבית – ככה תעשו את זה נכון

במהלך התקופה האחרונה פגשתי וליוויתי עשרות מנהלים – פנים מול פנים, בזום/טימס/סקייפ, בשיחות טלפוניות ובצ'אטים וואטסאפיים אינסופיים – פגשתי כל אחד מהם בפלטפורמה המתאימה לו ובשעה הנוחה לו. ההתמודדויות והשאלות שעלו היו דומות ונעו סביב המחזור הכולל של ניהול חיי העובדים – החל בגיוס, דרך הנעת עובדים וכלה בהגברת המחוברות הארגונית. איך אני אדע שאני […]

להמשך קריאה »

OKR כמו כפפה ליד! הסיפור של Lusha

LUSHA היא סטראט אפ בתחום הDATA שמוצריה מאפשרים לאנשי מכירות ושיווק מכל העולם להגיע ללקוחות עתידיים שלהם באמצעות דאטה, לקצר את תהליכי המכירה ולסגור יותר עסקאות. לחברה אלפי משתמשים ברחבי העולם, כולל ארגונים מובילים כמו אמזון, גוגל,ואורקל. Lusha, הממוקמת במרכז תל אביב, הוקמה לפני כ-4 שנים, היא חברה מגניבה וצעירה שצומחת במהירות. בשנה וחצי האחרונות […]

להמשך קריאה »

הטמעת OKR בארגון Atera

קצת סדר לפני שמתחילים – מה זה בכלל O.K.R ומאיפה זה בא? במשפט אחד– OKR (Objectives Key Results) זו שיטה להצבת יעדים ומדידתם בארגון. בשני משפטים – ההנהלה בוחרת 3-5 Objectives, משמע: מטרות-על שנתיות, אסטרטגיות, אשר מכוונות את כלל הפעילות הארגונית בשנה. המטרות האלה הן שאפתניות, ממוקדות וישימות.   למה בשנים האחרונות הפך ה-OKR לכזה […]

להמשך קריאה »

המדריך לניהול בשגרה החדשה

אחרי שלושה חודשים של עבודה מהבית, עמוס, המנכל הכריזמטי של CoronaEdge (כל השמות בכתבה בדויים, השמות האמיתיים שמורים במערכת), החליט להחזיר את העובדים למשרד. הוא היה בטוח שבדיוק כמוהו, העובדים שלו משתגעים בבית ורק מחכים לחזור חזרה לפינוקים ולנוחות של משרדי החברה. ביחד עם עדי, סמנכ"ל משאבי האנוש של החברה, הם תכננו את החזרה. מכתב […]

להמשך קריאה »

הסקר המקיף ביותר שנעשה בישראל בתקופת משבר הקורונה

באפריל 2020 ערכנו סקר בקרב 230 ארגונים בישראל, שמטרתו לספק תמונת מצב לגבי אופן התמודדות הארגונים ולשמש ככלי עבור הנהלות וצוותי HR בארגונים לצרכי למידה, התייעלות ויצירת מוכנות בעולם של חוסר וודאות. הסקר כלל ארגונים ישראלים מכלל המגזרים במשק (67% מתחום ההיי-טק), מרביתם ארגונים גלובליים. כל המשתתפים החזיקו בתפקידים ניהוליים (83% מנהלות משאבי אנוש, 3.5% […]

להמשך קריאה »

מיתוג מעסיק בימי קורונה – או איך נפרדים יפה…

משבר הקורונה פקד את הכלכלה העולמית ותפס את כולנו לא מוכנים, לא רק מהבחינה הבריאותית, ההסתגרות והריחוק החברתי, אלא גם מהבחינה הכלכלית היות והרבה ארגונים במשק נאלצו לחתוך בבשר החי על מנת לשמר את הארגון. בסקר שערכנו באפריל 2020 בקרב 234 חברות הפועלות בישראל, נמצא ש 72% מהחברות נאלצו לעשות אחת או יותר מהפעולות הבאות: […]

להמשך קריאה »

רוצים RECOVERY? ייצרו ארגון גמיש כמו לינוי אשראם!

אז איך מתמודדים עם אי הוודאות? בכתבתנו הקודמת, הצגנו את מודל 'משולש הזהב', אשר קורא לארגון להכין עצמו לעולם החדש שנוצר – The new Normal, לרכוש מיומנויות ליבה שיאפשרו לו להיות תגובתי ומוכן למצבים משתנים. על הארגון לפעול במקביל ב-3 קודקודים המקיפים את פעילות החברה: אסטרטגיה – הפונה מהארגון כלפי חוץ, לשוק העסקי. אסטרטגיה פנים ארגונית […]

להמשך קריאה »

תפיסה ניהולית חדשה בשוק שעובר טלטלות

כן, אנחנו בפתחו של הנגאובר. בחודש וחצי האחרונים (ואנחנו עדין ב'אירוע מתגלגל'…) נטרפו כללי המשחק המוכרים לנו. חלק מהארגונים פרחו מבחינה עסקית (מישהו נסה להזמין מחשב אונליין?) וחלקם נכנסו להקפאה ומגדירים את התקופה כמשברית. אך כולם חוו על בשרם את הרוחות החדשות שמנשבות ומעצבות את השוק העסקי ואת עולם העבודה. כולם נאלצים להתמודד עם זירת […]

להמשך קריאה »

לעזור לעובדים להוריד לחץ

זירת המשחק מטולטלת: העובדים- עובדים מהבית והחברה- מתמודדת עם השוק המשתנה. מחלקת ה- HR, במובנים רבים, נמצאת בחזית המאבק: בוחנת ומוציאה לפועל תכניות להמשך פעילות בזמן משבר הקורונה ותכניות 'היום שאחרי'. נדבך אחד, הוא טיפול בהתאמת מצבת העובדים והמבנה הארגוני באופן שיאפשר לארגון להמשיך לתפקד לטווח הארוך. נדבך שני נוגע בדאגה שהעובדים ימשיכו להיות מחוברים. […]

להמשך קריאה »
Open chat
1
רוצה לסמס לנו? אנחנו פה לעזור
Powered by